Підтримка клієнтів Daewoo Power

Нарівні з підвищенням якості продукції компанія Daewoo постійно турбується про покращення стандартів обслуговування клієнтів.

Як знайти найближчий магазин

Для того щоб дізнатися, де купити продукцію компанії Daewoo, зверніться до інтерактивної карти. Тут ви знайдете адреси та контакти офіційних дилерів у вашому регіоні. Шукайте пункти продажів, пересуваючи курсор по карті, або введіть населений пункт, що вас цікавить, в полі пошуку. Ви також можете дізнатися контактні дані дилерів та сервісних центрів у вашому регіоні за телефоном гарячої лінії: 0-800-757-257, (044) 221-64-18.

Увага! Інформація для офіційних дилерів: якщо ви виявили, що інформація про вас не відображена на інтерактивній карті, повідомте нас про це, і ми обов'язково усунемо цей недолік.

Сервісні центри завжди до ваших послуг

Основним пріоритетом в діяльності компанії «Деу Пауер Україна» є інтереси клієнтів. Тому ми приділяємо велику увагу гарантійному та негарантійному обслуговуванню. Розвинена мережа сервісних центрів покликана найкращим чином і в максимально короткі терміни дати професійні поради або вирішити проблеми, пов'язані з силовим обладнанням Daewoo, придбаним у офіційного дилера.

Всі співробітники сервісних центрів мають високу технічну підготовку та постійно підвищують свою кваліфікацію на спеціалізованих тренінгах. Для діагностики та обслуговування техніки Daewoo центри з сервісного обслуговування використовують лише сертифіковане обладнання.

Нам вкрай важливо, щоб придбана вами силова техніка найкращим чином відповідала вашим потребам. Більше того, ми розуміємо, що будь-який технічний пристрій вимагає регулярного діагностичного огляду. Співробітники сервісних центрів зроблять все можливе, аби допомогти вам у цьому.

Всі ваші питання, побажання та зауваження будуть в обов'язковому порядку враховані при подальшому плануванні діяльності компанії. Адреси авторизованих центрів «Деу Пауер Україна» ви можете знайти на інтерактивній карті і в гарантійному талоні, що додається до придбаної вами продукції.

Гарантії

Компанія Daewoo International Corp., в особі її офіційного дистриб'ютора на Україні компанії «Деу Пауер Україна», бере на себе зобов'язання гарантійного обслуговування силової техніки Daewoo, придбаної у офіційних дилерів в Україні. Термін дії гарантійних зобов'язань (гарантійний термін) зазначений у гарантійному талоні, що додається до продукції.

Протягом зазначеного терміну будь-який авторизований сервіс компанії «Деу Пауер Україна» здійснить безкоштовний ремонт або заміну деталей чи вузлів пристрою в разі виявлення пошкоджень, передбачених Умовами гарантії.

При покупці силової техніки Daewoo вимагайте від продавця перевірки його якості та комплектації, а також правильного заповнення гарантійного талона та наявності печаток у ньому.

Зразок гарантійного талона наведено у відповідному розділі.

Всі претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектності пред'являйте продавцеві при прийомі товару. З усіх питань техобслуговування звертайтеся до авторизованих сервісних центрів.

Документація

Для належної експлуатації силової техніки Daewoo, попередження різного роду неполадів та збоїв у роботі, наполегливо рекомендуємо до початку роботи уважно ознайомитися з документацією, що додається до пристрою. Всі інструкції створені досвідченими розробниками спеціально для конкретного виду техніки, аби максимально полегшити початок роботи з продукцією Daewoo і оптимізувати її використання для певних цілей.

У разі якщо документація у друкованому вигляді загублена або недоступна для перегляду, ви можете скористатися документацією в електронному вигляді, представленою у відповідному розділі сайту.