Гарантія на вироби Компанії Daewoo Power

Вся техніка, що випускається компанією Daewoo, ретельно перевіряється, проходить випробування та суворо контролюється службою контролю якості компанії Daewoo.

Саме тому компанія Daewoo надає гарантію на свою продукцію.

Умови гарантії

Гарантійний термін починається з дня продажу виробу та складає 3 роки на електроінструмент, 2 роки - на бензопили, 1 рік - на садово-паркову та силову техніку (мотопомпи, компресори, електрогенератори). Протягом гарантійного терміну усуваються безкоштовно несправності, що виникли через застосування неякісного матеріалу під час виробництва, та дефекти складання, що були допущені з вини виробника.

Гарантія набирає чинності лише за умов правильного заповнення гарантійного талону та відрізних купонів.

Зразок гарантійного талону ви можете завантажити у відповідному розділі.

Виріб приймається на ремонт у чистому вигляді, повній комплектності.

Додаткова гарантія XXL:

Виробник надає додаткову гарантію - 24 місяці - на виріб з дати закінчення основного Гарантійного терміну.

Додаткова гарантія набирає чинності тільки за умови виконання наступних вимог:

  • Реєстрація споживачем придбаного товару на веб-сайті в мережі Інтернет за адресою: www.daewoo-power.com.ua не пізніше 30 днів з моменту покупки. Підтвердженням успішної реєстрації є відповідий лист, надісланий на вказану під час реєстрації e-mail-адресу.
  • Проходження планового технічного обслуговування (далі - «ТО») в авторизованому сервісному центрі з відповідною відміткою в гарантійному талоні. Графік проведення технічного обслуговування і перелік робіт вказані в Посібнику користувача кожного виробу, а також на веб-сайті в мережі Інтернет за адресою: www.daewoo-power.com.ua.
  • Дотримання споживачем усіх вимог і рекомендацій з експлуатації телефону, зазначених у Посібнику користувача.

У разі невиконання будь-якої з вищезазначених вимог вважається, що додаткова гарантія не встановлена. Додаткова гарантія не поширюється на окремі деталі, комплектуючі, витратні матеріали, дефекти і випадки, на які не встановлено основний гарантійний період.

Гарантія не розповсюджується:

  • На механічні пошкодження (тріщини, відколи і т. ін.) та пошкодження, що спричинені впливом агресивних середовищ, потраплянням чужорідних предметів всередину виробу та вентиляційних решіток, а також на пошкодження, що виникли внаслідок неправильного зберігання (корозії металевих частин).
  • На несправності, що виникли внаслідок перевантаження виробу або неправильної експлуатації, застосування виробу не за призначенням, а також за нестабільності параметрів електромережі, які перевищують норми, встановлені ГОСТ 13109-97. Беззаперечними ознаками перевантаження виробу є оплавлення або зміна кольору деталей внаслідок впливу високої температури, одночасний вихід з ладу двох і більше вузлів, задири на поверхнях циліндра та поршня, руйнування поршневих кілець, шатунних вкладнів.
  • На вихід з ладу автоматичного регулятора напруги електрогенераторів внаслідок неправильної експлуатації.
  • На несправності, спричинені засміченням паливної або охолоджувальної системи.
  • На швидкозношувані частини (вугільні щітки, ремені, гумові ущільнювачі, сальники, амортизатори, пружини зчеплення, свічки запалювання, глушники, форсунки, шківи, направляючі ролики, троси, ручні стартери, затискні патрони, цанги, з’ємні акумулятори, фільтруючі та запобіжні елементи, мастило, змінні приладдя, оснащення, ножі, бури і т. ін.).
  • На електричні кабелі з механічними та термічними пошкодженнями.
  • На виріб, що був розкритий або відремонтований поза авторизованим сервісним центром. Ознаками розкриття виробу поза авторизованим сервісним центром є в тому числі заломи шліцьових частин кріпильних елементів.
  • На профілактику, обслуговування виробу (чистка, промивка, змащування тощо), встановлення та налаштування виробу; у разі природного зносу виробу (відпрацювання ресурсу).
  • На несправності, що виникли через використання виробу для потреб, пов'язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.
  • У разі якщо гарантійний талон не заповнений або відсутня печатка (штамп) продавця.
  • За відсутності підпису власника на гарантійному талоні.
  • За наявності у гарантійному талоні виправлень, нерозбірливих записів.
  • Якщо на виробі видалена або пошкоджена ідентифікаційна етикетка, нерозбірливий або змінений серійний номер.
  • У випадку якщо несправності виробу спричинені пошкодженнями при транспортуванні, неправильним зберіганням, недбалим застосуванням, поганим доглядом. Якщо виріб має надмірне забруднення інструменту (як внутрішнє, так і зовнішнє), іржу.
  • У разі якщо виріб потрапив до гарантійного ремонту після спроб самостійного ремонту та/або змащення виробу під час гарантійного терміну, якщо це не передбачено інструкцією з експлуатації. Ознаками є сліди розкриття інструменту, зірвані шліци гвинтів тощо.
  • У разі якщо експлуатація інструмента після прояву несправності не була зупинена і продовжувалась.